czwartek, 1 listopada 2018

Damian służbowo



Damian Recław
Kierownik Działu Historii i Dokumentacji Mechanicznej
Muzeum w Gliwicach
ul. Pod Murami 2, 44-100 Gliwice
tel. 32/230-95-47
dreclaw@muzeum.gliwice.pl

W Muzeum w Gliwicach pracuję od 1988 r.  Przeszedłem wszystkie szczeble kariery zawodowej, od zwykłego pracownika po stanowisko kierownika Działu Historii i Oddziału Zamek Piastowski. Ponadto od wielu lat jestem też redaktorem wydawnictw naukowych Muzeum, m.in. "Rocznika Muzeum w Gliwicach" i Serii Monograficznej.

Przygotowałem wiele wystaw czasowych, kilkanaście artykułów (o różnym charakterze) do różnych czasopism, samodzielnie napisałem kilka książek, dwie we współpracy z innymi osobami, a także rozdziały do kilku innych. Jednak przede wszystkim byłem redaktorem wielu książek naukowych i popularnonaukowych wydanych przez placówkę w ostatnich 20 latach.

Na foto ja w jednym z biur w tzw. Zamku Piastowskim

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz